بازسازی روف‌ گاردن

ما در این مقاله می‌خواهیم که تمام فوت و فن‌های لازم برای بازسازی روف‌گاردن را برای شما با تمام باید ‌‌ونباید‌هایی که دارد شرح دهیم پس نا آخر متن مارا همراهی کنید.

وسایل مورد نیازبرای بازسازی روف‌ گاردن

سنگ‌های تزئینی، آبنما‌های مصنوعی، کود‌های موردنیاز برای تقویت گیاهان، خاک مناسب، قیچی باغبانی، قیر‌

و وسایلی که قصد تعویض آن هارا دارید مانند دیوارپوش‌ها مبلمان،میز،و ….

مزایای بازسازی روف‌گاردن

از مزایایی که بازسازی روف‌گاردن می‌تواند برای ما داشته باشد؛ داشتن فضای سبز بی نقص در چند قدمی‌ات، کاهش آلودگی‌های صوتی و هوا،عایق برای گرما، کمک به اقتصاد خانواده، کشاورزی مدرن، مکانی آرامبخش برای آفتاب گرفتن و در صورت داشتن استخر.

اجرای بازسازی روف‌گاردن

درپشت‌بام برای بازسازی روف‌گاردن ابتدا باید دیوار‌هایش را بلند کرد در حد یک ‌متر کافی است.برای ایجاد ایمنی در محیط. لوازمی که نیاز به بازسازی دارند و پوسیده شده اند را تعویض کنیم.به جای آن از لوازم تزینی متناسب لا فضا و هارمونی‌آن استفاده کنیم. اگر خاک گیاهان مناسب نیست آن را تقویت یا تعویض کنیم.

طراحی روف گاردن

انتخاب نوع گیاه در بازسازی

اصولا در بازسازی روف‌گاردن باید درختانی استفاده شود که نیاز به آبیاری زیادی نداشته باشند و از مقا مت کافی برخوردار باشند مانند: گیاهان مناطق گرم و خشک. یا گیاهان مقاوم در برابر سرما یا گرما.

نکات مهم برای بازسازی روف گاردن:

خاک مورد استفاده باید قابلیت جذب حداکثری آب را را در هر آبیاری داشته باشد، به دلیل گرمای زیاد در روف‌گاردن نمی‌شود از هرنوع کودی استفاده کرد ازگلدان‌های پلاستیکی به دلیل حجم کم می‌توان استفاده کرد. به فضای گلدان‌‌ها مکان نگهداری گل‌ها و درختان به دلیل رشد ریشه‌هایشان باید دقت کرد. وزن را به صورت یکسان در تمامی بخش‌های پشت بام باید تقسیم کرد.

جمع بندی

  • باید هنگام زمستان توجه کنید که برف‌ها انباشته نشوند چون امکان نشتی دادن آب وجود دارد.
  • رطوبت بالا سبب ازبین رفتن عایق حرارتی می‌شود.
  • پس در هنگام بازسازی حتما به صورت کامل عایب‌حرارتی و رطوبتی را بررسی و تعویض نمایید.
  • می‌توان برای زیباتر شدن روف‌گاردن در بازسازی یک‌سری موارد را از آن حذف یا له آن اضافه کرد همچون اضافه کردن باربیکیو.

مطالب مرتبط

بازسازی روف گاردن

نمونه کارهای بازسازی روف گاردن طراحی فضای لابی ساختمان مسکونی (ازگل) طراحی داخلیلابی مسکونی مشاهده همه نمونه کارها بازسازی روف‌ گاردن ما در این مقاله

ادامه مطلب »

طراحی لابی مسکونی

نمونه کارهای طراحی لابی مسکونی طراحی فضای لابی ساختمان مسکونی (ازگل) طراحی داخلیلابی مسکونی مشاهده همه نمونه کارها لابی ساختمان درواقع فضایی است  که تمامی

ادامه مطلب »